Monday, August 20, 2012

fakat Res bir şeylert Stop abimle


Nicole Carrow erkek arkadaşı abimle Jess Hilts ile Texas'dan Rest stop izle California'ya abimle kaçmaktadır.Jess aktörlük deneyimi için murat gitmektedir fakat Nicole ailesinin bursaya baskısı altında bunalmış,onlara tek gideceklermiş başına yaşayabileceğini ve kendi ayakları üzerinde ben de durabileceğini kanıtlamak istemektedir..bunun gitmek üzerine yola koyulurlar ve Jess istiyorum kestirmeyi kullanarak yolu kısaltmak ister.Nicole dedim ihtiyaçları için bi mola vermek dedim isteyince karşılarına çıkan ilk yerde murat dururlar...Nicole tuvaletten çıktıktan sonra Jess'i bulamaz bir şeyler ve Jess'in onu bırakıp gittiğini düşünür bir şeyler fakat bi süre sonra etrafı söyledi dolaştığında karşılaştığı fakat kayıp aranıyor anlamadım panosu ona herşeyi he dedim anlatmaktadır...























































 



 

No comments:

Post a Comment