Tuesday, August 7, 2012

Beko Servisi Çeşme



ülkemiz sınırları dahilinde desteklenmesine anlam veremediğim vasat takım. bu takımı destekleyen bir arkadaşla yaptığım konuşmayı aynen aktarıyorum; eleman: aga ben acayip real fanıyım öyle böyle değil adamlar efsane top oynuyo ben: e real efsane oynuyo barca armut mu topluyo her maç real'i üzüyo adamlar amın oğlu seni eleman: bi de ronaldo var tabi ben: karnını ronaldo mu doyuruyo sikik? elaman: yok abi öyle deme kralın takımı real madrid kralın ben: ananı kral mı sikti sorması



Beko Servisi Çeşme



ayıp güzel kardeşim ne bu kraldan çok kralcılık göt yalamayı bari sınır dışına taşımayın kralın adını söyle lan hadi ezik madem kralın takımı? elaman: ne bileyim panpa sakin ol ben: sakin olamam bünyamin sakin olamam hem sen niye bana karşı bu kadar kibarsın deminden beri ne anan kaldı ne bacın sen bana tek küfür etmedin hep saygılı kaldın am feryadı seni eleman: abi ben gerçek değilim kafanın içindeyim aslında tyler durden hesabı hemen bakma ama patron dahil tüm holding sana bakıyo şuan yarrağı yedin kısaca.

44 1 494 nolu {santralimizi|çağrı merkezimizi} {aradığınız {an|vakit|zaman}|aradığınızda}, {sizlere|siz değerli müşterilerimize|siz müşterilerimize|size} {yalnızca|sadece} {ayaklarınızı uzatıp|arkanıza yaslanıp} {keyif yapmak|oturma

No comments:

Post a Comment